Asam masin kopi pahit air zam zam??

Hari tu boring2 aku pergi melawat sahabat2 yang tinggal di plaza rah. tiada banyak yang aku ingin ungkapkan. kehidupan yang cukup membuatkan seseorang itu merasa hidup berdikari. di sini beberapa gambar yang sempat aku snap kat sana. masa first year kami bersama tapi bila second year dah mula berpindah randah dan tinggal di lain2 kolej. aku harap cabaran sebegini tak melumpuhkan semangat sahabat2 aku untuk berjuang. chaiyok hehe

Pemandangan dari bilik ganu..
Chip berposing..
Ruang belajar merangkap ruang tamu

Swimming pool plaza rah

Aksi bahaya menyusul

Pemandangan dari sini bley tahan juga

Developing country. Putrajaya da siap kuala lumpur masih ada rumah beratap zink.

Swim bagai ikan gelama

Boleh la.. malaysia tak suka cat bangunan

Yeah kl tower!!! proud gile (proud la sangattt haha)

posted under , |

0 comments:

Newer Post Older Post Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Cheras, HUKM, Kuala Lumpur, Malaysia
An observer, a thinker

Countdown to professional exam

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Followers


    Recent Comments