Last day in kmpp

Last day at kmpp.. huhhhhhhhhhhhhhhh...

So arini pagi2 lagi aku da bangun.. actually takde la pagi sangat.. hum..keserabutan mule terase when i knew that libry tak bukak arini.. ha!! mati aku!! nak kuar dari matrik kene amek signature dari libry n pentadbiran asrama then kene bagi kat pak guard.. masalah nye aku nye buku yg aku pinjam kat libry pon tak bagi lagi...so tak dapat signature dari libry.. nak minta kat pentadbiran asrama kunci aku ilang lak...mati ar camni tak leh balik.. ngan selamber nye aku gi mandi n pegi jumpe juga pentadbiran asrama. .. selamat ar pakcik tu boleh cop for both asrama n libry.. haha abeh satu problem..

then syamin msg aku.. wa... aku sedih dowh nak tinggal member kesayangan aku tu.. aku pon pegi la breakfast kat cafe b.. hum.. aku mencedok nasi n start breakfast... same la syamin ngan yg laen.. ayep,ajim,once, mat,najihah n anis.. kekerk n pikerk da blah awal lagi..

Then.. da abeh breakfast.. dorang soh tolong angkut barang2 dorang... haha ape lagi naek la aku for the first time girls block..takut gak memule.. MCM2 ADA.. tapi aku da start rase sedih.. masa yg dinanti2 pasti akan tiba..


Sampai2 je kat bilik syamin.. mak aih banyak siot barang die.. aku nih jenis tak bnyak bunyik terus je angkut barang2 die turun bawah... waaaaa..... sedih gell aku.. tapi aku wat muke maintain jerk...

Da abeh sume barang diangkut... parent anis datang... time nih sedih gak.. syamin nangis teruk gile.. aku tak leh dowh tengok member baek aku nangis tetibe je nanti mata aku berair.. tapi ajim ayep ngan once ada, so aku cover2 la muke nak nangis tu.. ngan gentleman nyer aku bagi tissue kat syamin... huh...jap g sure sampai giliran die lak...




pastuh kitorang lepak bilik naji kejap tolong die kemas barang... aku nampak min receive satu call.. Untie die da datang!!

aku masih terpinga2 nak bwat macam mana.. nak nangis ke wat muke takde perasaan ke nak nangis tarik2 die tak balik ke.. ehehe tak tau la.. masih lagi memikirkannya..

then dengan kaki yg berat aku terus ke bawah untuk mengangkat barang2 die..ke kereta untie die..
after da pack sume barang.. untie die ajak minum..then pegi la minum.. time tu shidi pon nak blah gak.. hum serba salah lak aku.. takpe aku tunggu juga.. yang si ayep,once and ajim da blah.. tak gune tol tinggal aku je..

then untie die ajak blah sebab ada keja laen lagi.. kitorang pon pegi la.. aku da gelabah da tak tau nak wat pe tapi maintain je muke... after sedare2 die naek keta die jumpe ngan aku kejap.. then die hulur tangan.. aku pon salam je.. naji soh aku hug die.. then die pon cakap " ajk surau mane leh hug2 ni"
terputus terus niat aku nak hug die.. just mata aku berair sket..tetibe naji sekali lagi menegur mata aku berair.. terus stop and bwat muke bodo.........

banyak sebenarnye yang nak diungkap waktu tu.. tapi takpe la.. aku anggap die da tau ape yg nak aku ungkapkan.. thanks so much for being my good fren..

posted under |

1 comments:

suzie rahman said...

hihi..tgk2 pic jew..kui3

Newer Post Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Cheras, HUKM, Kuala Lumpur, Malaysia
An observer, a thinker

Countdown to professional exam

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Followers


    Recent Comments